راه اندازی کسب و کار تمیز کردن استخر
نوشته شده توسط : sanaz

با کسب وکار خود شروع کنید

یک طرح کلی از کسب وکار خود در قالب یک طرح کسب وکار تهیه کنید. یک طرح کسب وکار تمام جزئیات و مراحلی که باید طی کنید تا به نتیجه نهایی که مد نظر دارید برسید را دارد. یک طرح جامع تهیه کنید تا به شما در کاهش هزینه ها کمک کند. یک طرح کسب وکار خوب همچنین به شما در تامین وام، سرمایه گذاری و دریافت تمام مجوزهای لازم برای شروع کسب وکارتان کمک می کند.

جنبه های خاصی در تجارت وجود دارد که نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. این جنبه ها آینده کسب و کار شما را با ورود به این حرفه شکل می دهند. از آنجایی که ما در مرحله شروع هستیم، در اینجا چند مرحله مهم در راه اندازی کسب و کار خود آورده شده است:

شفاف بودن در مورد خدماتی که ارائه خواهید کرد

شناخت رقبای خود، مقیاس و دامنه کسب و کار

مدیریت تجهیزات و ماشین آلات

کارمندان، کارگران، تکنسین ها و غیره.

مدارک و تشریفات قانونی

مالی مورد نیاز و بازده احتمالی

درباره خدماتی که ارائه می دهید شفاف باشید

تمیز کردن استخر کلمه بزرگی است که خدمات مختلفی را در خود جای داده است. شما می توانید استخرهای خانگی و همچنین استخرهای عمومی تجاری را تمیز کنید. استخرها می توانند کوچک و بزرگ باشند. فرقی نمی کند که تنها به تمیز کردن محدود باشید یا خدمات جانبی مربوط به تمیز کردن استخر شنا را نیز پوشش دهید.

این کار می تواند تعمیر ماشین آلات، موتورخانه، ساخت ماشین آلات جدید و غیره باشد. افرادی که شما را استخدام می کنند از شما انتظار دارند که تمام خدمات مورد نیاز آن ها را در رابطه با تمیز کردن استخر ارائه دهید. بنابراین، شما باید در مورد خدماتی که ارائه می دهید و ماهیت آن کاملا شفاف باشید.

دانستن در مورد رقبای خود، مقیاس و دامنه کسب و کار

لازم است قبل از ورود، در مورد رقبای خود در منطقه ای که خدمات خود را ارائه می دهید، بشناسید و درباره آنها تحقیق کنید. برای تأثیرگذاری و پوشش بازار در منطقه خود، باید چیزی متفاوت از رقبای خود ارائه دهید.

شما می توانید ارزش افزوده ای به خدمات خود انجام دهید، خدمات بهتری را در جایی که آنها فاقد آن هستند ارائه دهید، می توانید تخفیف های سنگین تری بدهید، می توانید بسته های جذابی ارائه دهید یا کاری انجام دهید که مشتریان را متقاعد کند که چیز بهتری برای ارائه دارید.

همچنین، مقیاس صنعت و بازده آن را بدانید. منابع مالی و منابع خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید. دامنه کسب وکار شما به عوامل مختلفی مانند تعداد استخرهای شنا در محل زندگی شما، میزان استفاده از آن ها، مقیاس صنعت استخر، تعداد ارائه دهندگان خدمات در آنجا و ارزش برند آن ها بستگی دارد.

https://www.aparat.com/result/%D8%B1%D8%A7%D9%87_%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C_%DA%A9%D8%B3%D8%A8_%D9%88_%DA%A9%D8%A7%D8%B1





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: